Thursday, May 5, 2011

MANUSIA MANUSIA.....

urmm,,bkn senang nak puas kan hati masing2 kann..ade jek yg xkena dengan ape yg kite wat..xpaham lgsung la..ade jek yg xpuas dgn ape yg dyowg ade kann...urmm ssh sgt ker nak bsyukur nan ape yg allah berikan..alhamdulillah aku xlupe ape yg allah berikan..amin..
 sepanjg hidup nehh..mak abah aku xpernh ajar aku jd jaat..xpenh nak ajar aku kuang ajar...
kalo aku ikut or dgr pew yg mak abah aku ajar..mesty aku jadi owg yg lebih baik la sekarang kann..
suke nyerr...tp anak kann..mezty nak ikut telunjuk sendr..haihh..mcm2 la...

syukur sgt..aku dapt family yg epy bahagia.bole dikatakan senang dengan kesenangn yg da ALLAH berikan nehh..
syukur nan kebahagian yg dkurniakan oleh ALLAH diatas segala ujian n cabaran  yg ALLAH berikan..alhamdulillah segala yg berlaku 2 pasti ade hikmah nyer kann kann,,,
syukur sgt..dengan kesenangan yg  ALLAH  berikann rezeki ade di mane2..neh sumer ats usaha n kerjasama antara siblings sumer..dengn kesabarannnn menjalan kan tugasss...

tpp...musti ade sesetgh manusia yg xpuas hati,n etc...paham2 lahh kann..

mane pown MANUSIA kann..

BAK KATA MAK SYA... BUNYII nyerr CAM NEHHH..
 Bersyukur dengan apa yang kite ada...allah lebih mengetahui apa yang kite buat..setiap apa yang berlaku mesti ade hikmahnye...mulut orang memang x boleh ditutup,bukan macam mulut tempayan boleh ditutup-tutup...jangan jadi MANUSIA tapi jadilah INSAN..manusia berhati 'KOHOQ'.


                                                

 

























P\S : so...peace!!! love you <3 <3
        thank you so much to all yg xberape
        senang dgn ya allah berikan kepada saya.....

No comments:

Post a Comment