Sunday, May 22, 2011

Alamdullillah..segalaNYA datang dariNYA....

1st at all..lap mane2 abuk kat blog nehh..penuh da..hahah..adehh cm la bnyk sgt abuknyerr..yah pape tahh aku nehh..

urmm alhamdulillah selesai segala nyer dalam sekelip mata..bnyak yg aku lalui dalam beberapa hari nehh..ade yg baik ade yg buruk nyer  2 sumer dugaan dari nyerr,,kite terime dan selesaikan dgn redha nyerr..bak kate yg baik dtg dari nyer yg buruk dari kite sendiri..

alhamdulillah..kehidupan family aku bahgia sgt..sumer owg gembira termasuk la aku,,syukur alhamdullilah..neh sumer ats usaha n titik peluh keluarga saya sendiri n staff yg sgt rajin ..alhamdulillah,, nmpk sgt sumer owg gembira nan kejayan kteowg nehh..

alhamdulillah,,, segala usaha aku belajar tuk sem neh,akhir nyer terbukti..aku mampu lakukan yg dianngap terbaik dmata keluarga aku..alhamdulillah pointer aku cemerlang la sgt heheeheh..alhamdulillah neh sumer berkt belajar n doa2 mak abah n akak2 n bie aku..n kwn2 yg banyk bg motivation tuk stdy..mak abah n akak2 n bie aku..n kwn2 thanx so muchh..thnx a lott darlings sumerr..

and mezty la xlupe nan hubby cyg sowg nehh..thanx sgt adiah2 yg b bg cyg uhh..cyg suke sgttt...
so sweet bie,,,cyg hargai sgt..thanx sbb bg semangat kat cyg supaya belajar betol2 tuk mse depan kite jugak kann..thanx hubby..tq so much dearrr..i love u so muchh...seriously cyg nak hidup nan b sorg jekk,,jgn tgglkan syg...cam org lain wat aww.... i love u so muchhh...

 alhamdullillah....aminnn

full of love..
by ika....

No comments:

Post a Comment